if we ever meet again.

tjolahopp!
sitter inne i datarummet med syster min, vi lyssnar musik och ska göra en riktigt grym skiva som vi kan ha i bilen, coola som vi är. funderar på om jag sen ska gå upp till mina föräldrar och titta på speedway, det är roligt. idag har vi vart inne i norrtälje på "kalas"och sen har vi tittat på bilar. jag, mamma och alex har gått och förälskat oss en  ford ka,såååå söt,cool,underbar. så  vi funtar på om vi ska spara ihop till en sån. den är jätte liten men när man sitter i den känns den jätte stor. vi är helt sålda på den. och pappa har gått och köpt en ny lastbil, den var ganska grym, mycket grym jämfört med den gamla. det var allt för mig den här regniga dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0