i want you and i need you.

ligger i saccosäcken i vardagsrummet och bloggar, samtidigt tittar jag på grey's anatomy, tycker att det är ett ganska härligt program. mitt huvud värker helvete också, inte kul,inte kul! men det är väl smällar man får ta. i dag har det vart skola, det var väl helt okej. vid tittade på teater som showgruppen hade gjort, den var väl helt okej, den var väl inte den bästa jag har sett men den dög. sen har jag inte gjort så mycket mer, på jumpan hade vi brännboll och jag lyckades sträcka mitt lår/min ljumske. mysigt, kan jag inte påstå. efter skolan blev det norrtälje. handlade mat med syster och carro, när vi var klara sjutsade vi hem carro. har bara legat framför tv:n sen dess och haft somsagt ont i huvudet. men nu ska jag stänga av datorn eller något.

peeeeeaaaceeee oooouuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0