i miss you, i miss your smile.

goddäy! jag har ont i min tunga(?) har dock ingen aning vad jag har gjort XD har precis avslutat en msn-konversation med min fina vän mikaela, jag gillar det skarpt. vi funderar på när vi ska träffas och ha det allmänt mysigt, som alltid. det låter som om det blir, inte helgen som kommer men helgen efter det. hon fyller år på söndag också! :) innan jag slog mig ner vid datorn var jag och pappsen ute och målade vårat staket, dock endast grundfärgen. så det är lite kvar att göra, men när det blir klart kommer det bli jätte vitt och vackert. här i vår kommun så har det blivit sommar, japp, ni hörde rätt, det är runt 25-30 grader i solen och det är helt underbart. har börjat att gå runt med shorts och linnen här hemma, riktigt skönt!  skolan i dag var lugn (börjar bli en vana nu i slutet av nian), på onsdag har vi plojfoto, jag lånar pappas arbetskläder och är bara allmänt cool. sen har vi också balen, som dom flesta längtar till, inte jag, min klänning är ganska låmgt i från klar och läraren är sjuk stup i kvarten. Kul, inte ett dugg.

nu ska jag gå och deppa över att min klänning kanske inte hinner bli klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0