i hope you don't see me blush, but i can't help i want you more.

hej alla söta människor.
sitter och diggar if we ever meet again, hur grym som helst. i dag är det måndag och jag har tråkigt. i skolan hade vi bara ett nationellt prov i no, den praktiska delen, får hoppas på att det gick bra. sen har jag inte haft så mycket mer. i morgon är det dagsverket också, härligt, så då är jag hemma och håller på med tvätten och stryker lite m.m. snacka om att det är en lyxig vecka, det var då skola i dag, i morgon är jag som sagt hemma, onsdag går jag i skolan och sen är jag ledig torsdag och fredag, heeeelt underbart! min balklänning håller också på att bli klar, det känns skönt, har även köpt balskor som jag håller på att gå in. dom är übersöta och jag älskar dom.

nej nu kurrar min mage och jag tänker nog ta mig nåt att äta, nåt gott! :)

 jag saknar det, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0