i gave and gave, the best of me, i couldn't give you what you need.

i dag är jag hemma, inte pga sjukdom eller något sånt, nej det är faktiskt så att vi har dagsverket i dag. våran skola samlar varje år in pengar till ett barnhem i Ghana, vilket jag tycker är mycket bra, inte bara för att man får välja på om man vill vara i skolan och ha lektioner, eller vara i skolan och städa m.m eller ännu bättre samla in pengar hemma eller någon annanstans. jag tycker det är bra eftersom att vi hjälper massvis med barn på det här sättet. jag har i allafall valt att vara hemma och fick då stryka och tvätta, även vika tvätten. snacka om att min rygg och mina fötter gör svinont nu, men jag överlever tack vare kära spotify(a). just nu är det demi lovato som spelas, folk anser säkert att hon är jättetöntig, men jag gillar hennes personlighet och hennes musik, jag blir glad av den. nu ska jag fortsätta vara duktig, först ska jag ner med kaninen och hämta posten (om den har kommit? hmm? jaja, vi får se) sen ska jag hänga tvätten (eller så hinner jag det innan jag hämtar posten) och efter allt det så tror jag att jag ska baka nya chokladbollar, åt nyss upp dom som jag bakade i går, hiihii ooouups.

nej men off i go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0