godis för ögonen!

dom flesta som känner mig vet att jag älskar hockey och har gått och kärat ner mig i det totalt. och jag brukar ofta nämna det i min blogg, det tänker jag också fortsätta med, det är trots allt mitt största intresse just nu. det gör det ju inte sämre heller att hockey killar är dom snyggaste/sötaste killarna i världen. men nu till rubriken, jag har två stycken som jag gillar riktigt mycket, dom är inte bara supersöta utan även helt underbara hockeyspelare.
den som jag gillar absolut mest är helt klart Marcus Krüger, Djurgårdens IF.
 


och den andra är Oliver Ekman-Larsson, Leksands IF (nästa säsong Phoenix Coyotes).



kände bara för att dela med mig av dessa två sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0