you're the voice i hear inside my head, the reason that i'm singing.

and you're the missing piece i need, the song inside of me, i need to found you, i've got to find you

sitter här vid datorn även denna dag, tittar lite på lhc-fhc, just nu ligger frölunda under, inte alls bra, men det är bara för djurgården att möta lhc och krossa dom :D
jag sitter även och pluggar lite, har en inlämning på idrottsuppgiften i morgon och även ett prov i samhällskunskap, känner nog att jag är ganska nöjd med uppgiften och då är det bara att nöta in so:n kvar. 

i dag i skolan gjorde vi inte så mycket, vi fick titta på en dokumentär, usch, tänker inte ens nämna vad den handlade om, kan i alla fall säga att jag blev mycket irriterad :@ sen har jag även haft nationella prov i engelska, det muntliga, jag fick göra det tillsammans med Narin och Matilda, tyckte faktiskt att det gick ganska bra! hoppas på ett bra betyg i alla fall. den sista lektionen hade vi no, fick då tillbaka mitt prov om evolutionen som vi hade i fredags, fick VG+ vilket är väldigt bra för att vara mig coh ett no-ämne.

nere vid stationen fick jag ryck, ringde mamma och frågade om jag kunde åka in till norrtälje, så då gjorde jag det. därinne var jag en stund hos mamma på jobbet och sen gick vi på stan, kollade lite på mobiler och nu tror jag att jag ska beställa en, LILA! ascool! :D

nu ska jag fortsätta med mitt plugg, pussen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0