why not take a crazy chance?

dålig uppdatering, mohahaha!
ska snart hoppa in i duschen men tänkte skriva av mig lite först!
i dag hade vi nationella prov i engelska, hoppas verkligen att det gick bra, kändes iaf så :)
hade sen några lektioner efter det fast vi behövde inte göra så mkt :)

sitter och lyssnar på lite musik, jason derulo (a) helt underbar om jag får säga mitt.
har ganska mycket att plugga, men känner att jag verkligen inte orkar göra det menmen, har ett antal prov framöver, inte det roligaste.

på fredag ska jag & några kompisar inte till sthlm & gå på bio, alice i underlandet, ska bli spännande, hoppas att den är bra, vi ska väl också shoppa lite antar jag :D

men somsagt nu väntar duschen och efter det är det tv;n , är ju dh & cougar town ikväll, myyyyyycket bra!
sen tror jag att jag kommer att kolla på det mindre bra programmet dating in the dark, höhö, endast för att det är så sjukt, men känner att jag inte har något annat kul att göra så.

längtar iallafall tills på lördag, då blir det att åka till hovet med resten av familjen för att titta på slutspelen, djurgården mot brynäs, och djurgår'n ska krossa!!! <3

übersöööt bild på moí and syster ! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0