s t o p p r e t e n d i n g

i dag var det första skoldagen efter ett härligt sportlov som jag behövde riktigt mycket.

som vanligt klev jag upp halv sju för att ta bussen till skolan, första lektionen skulle jag ha syslöjd men då var det självklart att läraren var sjuk så det var bara att gå till skåpen och sitta där tills den andra lektionen började. dagen fortsatte och jag slutade tidigt (eftersom att jag skulle ha syslöjd sista timmen också).
 har jag vart hemma i ungefär en timme,har hunnit med att städa av mitt rum lite smått.

 nu sitter jag och smaskar i mig lite te och yoghurt, yummiee. eftersom jag inte har något speciellt att göra så tänker jag nu sätta på en film, det får bli mitt liv som popstjärna, det var nog år sen jag såg den sist, till filmen ska jag nog sitta med matteboken och få något gjort.

det är fortfarande mycket snö här och jag längtar så enormt efter våren & sommaren!!


gó å glá kexchoooklad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0