låt oss bli dom som försvann

har slagit mig ner vid datorn även denna dag. inte mitt smartaste drag kanske, men behövde faktiskt datorn för att plugga den här gången. vi håller nämligen på med konsumentkunskap, och det är nog inte det roligaste jag har gjort måste jag medge.

min dag har varit riktigt bra faktiskt, fylld med massor av skratt med underbara kompisar. man kan verkligen säga att dom gör dagarna mycket roligare. håller på och repeterar inför nationella proven på matten & på so:n har vi samhällskunskap. engelska har jag också haft och där repeterar vi också inför nationella proven, som vi har nästa vecka.

nu ska jag snart gå & titta på tv, det är dh & cougar town i kväll, mycket underhållande må jag säga! 
fast först blir det duschen och sen ska jag nog titta lite på dating in the dark.



min älskling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0