du ser andra halvan av solen när han sjunker i väst, jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst.

nu sitter jag här vid the dator!
kanske inte det bästa, men jag skiter helt enkelt i att plugga i dag, cool jag är, eller nåt !

i dag har jag gått i skolan, alltid lika trevlig, eller inte, men iaf, först hade jag syslöjd och sen bar det av in till norrtälje för att bada, kan ju säga att det är inte det roligaste som finns, men det är ju inte heller så tråkigt som jag trodde det skulle vara. Jennifer höll bara på att dränka mig annars gick det ganska bra.

när vi väl var tillbaka i skolan så skulle vi äta, vi missade alltså språkvalet, ganska skönt enligt mig, istället spelade några i från klassen kort, mycket roligt! efter det så hade vi syslöjd igen och jag fortsatte med min balklänning.

nu sitter jag här och lyssnar på lite musik m.m funderar också på att spela lite the sims 3, men vi får se, min mor & syster kommer alldeles strax hem och då ska vi äta pasta, sås & parmesanost, mumma om jag får säga vad jag tycker.

men nu ska jag fortsätta vara lite social mot mina vänner på msn, ha det gr8 :)

bjuder på en sisådär 3 år gammal bild ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0