vad fan gör jag här?

ja, rubriken föklarar det mesta, jag har ingen aning om vad jag gör på den här bloggen, gillar egentligen inte att blogga. men just nu har jag så tråkigt att jag inte vet vad jag ska göra. alex är påväg hem från falkenberg, äntligen, dock åker hon i väg till västkusten i morgon bitti igen. roligt, eller nåt? det är tur att jag har mikaela som är den enda jag umgås med. just nu.  jaja, OC spelar jag förfullt och får väl ägna mig åt det. snacka om att det blev lite deppigt härochvar i texten ovanför så därför ska jag ägna mig åt glada saker. jag har köpt en systemkamera, överlycklig. den är min. bara min. sen ska jag till skansen med mor, berra, mahasha i morgon. det är lycka! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0