if i had you. money, fame and fortune never could compete.

jag har ett tråkigt liv. riktigt jävla tråkigt, och i detta nu gillar jag det inte alls. jag längtar tills i morgon för då ska jag vara med min vän. den där fina vännen som jag brukar snacka om. jag blev också deprimerad alldeles nyss. det är bara tjugoen dagar kvar innan helvete börjar. snacka om att min magen gör uppror. jagvillintejagvillintejagvillinte! hoppas att det kommer bli bra till slut och att klassen är bra. men jag antar att det löser sig. det gör det alltid. i dag har jag tittat på oc, hela dagen. nu är tyvärr säsong två slut och jag har inte trean och fyran än, så det måste jag köpa mig. ska även köpa ett par helvetiskt snygga mjukisbyxor. nu ska jag iallafall försöka hitta på något. heidå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0