från inget bloggande alls till två inlägg på en dag?!

jag har slagit i huvudet. eller nåt? jag gillade ju inte ens att blogga. hm? kan ha slagit i huvudet, bara lindrigt men.
jag har fått annat att tänka på. jag och min vän. den bästa vännen. Mikaela, vi har snackat via msn och det var helt craaazy. kan bero på att jag och hon blir så när vi pratar. ni skulle bara veta vad vi pratade om. det tänker jag inte ens nämna, för jag är cool som har hemligheter med min fina vän. vi kan säga att hon och jag har saker att göra tillsammans, jag och hon, hon och jag. ville bara nämna att hon är underbar och tillsammans är vi knäppa. mycket knäppa om jag inte får säga att vi är helt galna tillsammmans.

förresten så är det inte långt kvar tills systra min kommer hem. då ska jag fota henne. även om hon är trött. för jag har saknat henne i en hel vecka, så det är hon skyldig mig. sen ska jag krama henne för det har jag inte heller kunnat göra på en heeel vecka och sen så kommer jag inte kunna krama henne nästa vecka heller. så jag får krama henne massvis!

nu måste jag hitta nåt att göra. som jag tycker är kul. det lär bli jobbigt. men jag ska försöka!
peaceopuss.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0