så håll mig hårt, håll mig älskling nu!

ännu en ny dag är nu påväg mot sitt slut & den har faktiskt vart helt okej.
har haft samhälls ekonomi på so:n och sen efter det skulle vi ha no, men johan var hemma i dag med & vi fick håltimme, så ingen no alls den här veckan. på matten fick vi tillbaka matte provet, var två poäng från VG så jag är ganska stolt eftersom det var ett område som jag inte alls förstår så mycket av. sen började vi på genrepet inför nationella proven, det gick ganska bra så nu ska jag fortsätta plugga på det. det blev lunch, tunnbrödsrulle, det var väl gott, i matsalen var det några personer som kastade korv på lollo, "mycket moget"!
när tallrikarna var rena gick vi och hade svenska, vi skulle lyssna på texter & diskutera.
på jumpan fick vi göra vad vi ville, först blev det lite att hänga i ringarna & sen valde jag & några tjejer i klassen att spela fotboll, det blev nog mer skratt än fotboll, men det är alltid kul.
sista lektionen var det spanska, glosor & fylla i något papper.

jag & lollo gick tillsammans ner till station & jag tog bussen till norrtälje. gick då till mummi & sen åkte vi hem till mormor & morfar, mycket trevligt må jag säga! där fick vi god mat & mysigt umgänge. vi mötte upp alex på flygfyren & där handlade vi lite smått. nu är jag hemma efter allt som dagen har bjudit på, blir väl att kolla på lite os, plugga matte & sen lägga mig i sängen.

måste bara säga att jag verkligen älskar Jack's Mannequin! (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0