efterlängtat lov!!

lördag i dag & jag har äntligen sportlov, mycket skönt måste jag säga.
har väl inte så mycket inplanerat för det här lovet, klippa mig ska jag iaf, sen så åker jag nog och shoppar nån dag också.

sista dagen i skolan var riktigt härlig, vi var inte alls många eftersom det var ett par stycken som var och åkte skidor. på svenskan fick vi titta på en film, på so:n tog vi det lugnt & på bilden var det som vanligt, & där är det alltid lugnt. jag kom hem med tidiga bussen och gjorde inte alls så mycket, blev väl lite oth som vanligt :)

den här lördagen ska jag väl bara vara hemma, ska nog alldeles strax gå upp och spela lite wii, känner att jag måste ha lite roligt XD och jag har inte spelat det på vääääldigt länge, så det ska bli funnyfunny!

ha en trevlig lördag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0