burrrrrrrrr!

i morse klev jag upp runt 6 för att kunna titta på hockey, sverige-finland & sverige vann, bra det ! (Y)
sen pallrade jag mig ner till bussen i 25 minus grader, bussen var försenad, men kom ändå i tid till skolan.
första lektionen hade jag syslöjd, sydde på min balklänning.
skulle efter det ha no & i no salen var det runt noll grader, så där satt vi med jackor, mössor, vantar & ja, ytterkläder helt enkelt & tittade på film.
eftersom det var så kallt där fick vi sluta tidigare och i gick till engelskan.
på engelskan sitter vi och leker när en lärare kommer in och säger att dom stänger skolan nu för att det är för kallt, självklart blir man ganska glad när man får åka hem, ringer pappa som hämtar upp mig & vi åker hem :)
nu när jag har varit hemma sen klockan tolv så har jag tittat på oth nästan hela dagen, det gillar vi.

bjuder på en vinterbild gör jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0