börjar om på nytt!

jag har nu bestämt mig för att börja blogga igen. har funderat på det ganska länge nu men det har liksom inte blivit av.
sitter just nu i mitt rum & lyssnar på mcfly (a) hur underbara är inte dom!!
utanför fönstret vräker snön ner så snart åker väl pappa i väg igen, inte alls roligt.
var ute tidigare idag och hjälpte till att skotta & så åkte jag skidor & det var verkligen iskallt ute. ¨
i morgon är det måndag vilket betyder skola! stor suck på det, tur att vi har lov nästa vecka.

på tisdag har jag matte prov som jag egentligen borde plugga till men jag orkar absolut inte det, känns som jag kan det ganska bra ändå så. den här veckan kommer nog vara ganska lugn ändå så det är bra! (:
kommer nog hälsa på morfar någon dag den här veckan eftersom han är precis hemkommen efter att ha legat på sjukhus i nästan en vecka. hoppas han piggnar till snart :)

men ska nog ta och göra något annat nu, möjligtvis plugga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0