babyy i'm too lost in you !

så sitter jag här igen, fy skäms på mig.
fast jag har egentligen inte något vettigare för mig, inget att plugga till eller nåt, det känns ganska bra.
i dag har det vart en himla lugn dag! hälften av klassen är typ borta och vi andra får typ... leka? på lektionerna, det enda seriösa idag var att vi hade matte prov, hoppas på att det gick bra!
sista lektionen skulle vi tjejer ha no & då är det ju självklart att läraren är sjuk & vi tvingas vara med när killarna har konsumentkunskap. aja, det var bara att gilla läget, jag & lollo lånade niklas mobil & spelade x) tyvärr tog batteriet slut efter ett tag, duktigt av oss (a).
sen gick jag med lollo ner till stationen, en mycket trevlig stund på dagen :D 
tog bussen hem & har hunnit titta på lite oth, ska nog titta på ett till alldeles strax. 
i morgon är det onsdag & den lär väl också bli ganska lugn. 

snart kommer väl resterande familjemedlemmar hem & vi ska väl äta så jag ska slita mig i från datorn snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0