Santa Baby, So hurry down the chimney tonight.

julen är mysig. riktigt mysig. min bebis till kanin springer runt på golvet. min syster pluggar. vilket jag också borde göra. julmusiken är på och jag vill ha JULAFTON nu. sen vill jag att det ska bli annandagjul. då är det hemmamatch igen.

idag har jag kört skoter. jag är GRYM. kanske inte? men jag ÄLSKAR'T. så underbart och trycka gasen i botten. sen att det var überfint väder gör ju inte saken sämre. jag har haft det mysigt hela helgen. snart ska jag ta fram engelska böckerna och plugga. prov på tisdag. kill me. sen ska jag trampa på crosstrainern när jag tittar på handboll. c u!
  snügg brüd! eller?! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0