livet är fult du är fager.

jag är ett nervvrak. inte det roligaste. jag märkte att jag hade nästan bara text i fler inlägg i rad. så.. det passar väl bra med ett par bilder såhär sista dagen på sommarlovet.



 innan sommarlovet tog vid såg dagarna i skolan ut... ja sådär. utflykter.




på skolavslutningen var vi alla uppklädda. och fina. och några var ledsna.



på midsommar var jag på skansen. med min fina mor och min fina far.




poolen. den svalkade oss dom flesta sol-dagarna.



på singö hade vi det mýsigt. båtturer.bad.promenader.mini-golf. allmänt mysigt.



min fina vän. mikaela. har varit en stor del av sommaren 2010. vi var bl.a till skansen.



självklart har vi varit med söta grannar också.

sommaren är i allafall slut och det enda positiva är väl att hockeysäsongen drar snart i gång!

sista inlägget på mitt sommarlov. peeeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0