blubb blubb blubb.

jag har det faktiskt förvånansvärt trevligt på mitt program. klassen känns bra. hittills. folk kommer försvinna och folk kommer. så hoppas det blir bra tillslut. i dag hade alla vi SPE10:or grupparbete tillsammans. jag gillade det. gillar också att det är typ. ingen. noll. zero. personer som kan säga mitt namn. eller det gillar jag mindre. sen har vi fått info. massor med info. det var bra. i morgon slutar jag tjugo över två. sen åker jag, syster & carro in mot stockholm och nrj in the park. trevligt. nu ska jag kolla på svenska damlandslaget. possåkrom.



jag gillar dig din söta kanin. förresten. jag älskar dig din fina/söta/gosiga kanin


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: hahah, okej :p du måste vara medlem på bloglovin.com

2010-08-25 @ 20:01:39
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Emma

Naw vad gullig bild! Saknar dig Nattis <3



Jag ska byta till handel :)

2010-08-25 @ 20:50:52
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0