sweetheart!

nu har jag inte skrivit här på länge, dåligt av mig men har helt enkelt inte haft ork eller lust.
men tänkte ändå skriva ett inlägg nu.

mitt påsklov har väl varit helt okej, har bara vilat upp mig. har även vart inne i stockholm på hockey, och det är helt underbart, stämningen, ja allt ! i love it, sen finns det ju några härliga pojkar att titta på i djurgårn, så det är bara att njuta medans man är där (a) hihi.

idag har jag inte gjort så mycket, haft främmande sen så åkte jag med alex & moder till stoppet och hämtade pizza, lyyyyx :D  men snart är det här påsklovet slut och jag känner verkligen inte att jag vill tillbaka till skolan, jag hatar det + att jag är deppig nästan hela tiden nuförtiden och det gör ju inte saken bättre.

men iaf nu ska jag göra något annat, tv;n möjligtvis :)



jag älskar't! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0