sjukdom är ju toppen, eller inte!

jaha, då är jag hemma även i dag. halsen är överdrivet äcklig och jag känner mig bara allmänt sjuk. fan vad jag blir irriterad! ska alltid bli sjuk när det ska bli något roligt. för i morgon är det valborg och till en början tänkte jag inte göra ett skit, men sen bestämdes det med lollo,matilda och jennifer att vi skulle käka middag hemma hos jennifer och självklart blir jag sjuk tills dess. hatar det! men hoppas på att blir frisk, men det tror jag inte. tråkigt nog. i dag fyller även min syster hela arton år, hon blir myndig och skit, jag tycker att det är lääääääääskigt. hon får inte bli stor :( haha, jaja, grattis till henne i alla fall. nu ska jag fortsätta titta på kangaroo jack och ett antal andra filmer och krya på mig.


  jag älskar dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0