på väg att gå under, men då kom du.

ligger i soffan och tittar på tv, håller på och somnar, är riktigt jäkla trött.
skolan i dag gick bra, först hade jag och louise en idrottslektion för småbarnen, dom var en aning vilda, men det gick bra ändå hoppas jag. dagen flöt på bra och sen efter sista lektionen bar det ner till station för att sen åka hem till mitt kära hem.

om jag orkar ska jag alldeles strax ut och hoppa studsmatta, syster har ont i huvudet så hon kan nog inte följa med mig ut, tråkigt, men jag får väl roa mig själv. sen ska jag väl äta middag och plugga matte, hemskt nog -.- usch så jobbigt.

nej, nu är det tv;n som gäller igen :)

det får bli en väldigt fin bild på mina coola gula skor, bara för att det är vår, riktig vår! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0