now my butterflies in my stomach wont stop, stop.

ligger här i min säng och försöker plugga litegrann, det går dåligt, mycket dåligt!
ska jag vara ärlig så är jag inte ett dugg intresserad av att skriva om en konstnär, så det gör det bara ännu mer jobbigt och hemskt.

i dag har jag träffat våra grannar, och bäääbisarna är såå söta, förjävligt söta helt enkelt. jag har alltså dom sötaste grannarna i världen, slådetni! sen har jag, mamma, alex hållit på och stökat runt på tomten och altanen, grymt jobbat av oss XD.

nej, nu måste jag hjälpa min moder med att hänga tvätten, för om jag gör det så får jag beställa lite kläder om en stund, fy vad gr8 (Y)

 
jag älskar dig, utav hela mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0