när du står ensam kvar på tå & ytan inte går & nå, när du träffat botten, kom ihåg mig då!

i dag är det måndag och jag är faktiskt ganska glad!
skoldagen har gått mycket bra och det har bara vart lugna lektioner. jag har kommit ännu en bit på min balklänning (Y) hoppas att jag hinner klart, har också fått reda på vad jag fick för betyg på nationellt prov i engelska.

efter skolan bar det av ner till station och där pratade jag en stund med frida och sen kom bussen.
nu är jag i allafall hemma och det är mycket skönt :) sitter och tittar lite på tv och snart ska jag väl äta lite mat.
sen vid sju är det dags att bänka sig framför tv;n, då är det hockey Djurgården-HV71, hoppas verkligen att djurgår'n tar SM-guldet i år.

aja, allt för mig den här soliga dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0