när du har tröttnat, kom ihåg mig då!

tjohej alla små varelser ute i världen.
nu är ännu en dag på väg mot sitt slut och jag kan ju säga att jag är skapligt trött, men så är det ibland.
i dag hade vi då c-delen på nationella proven i matte och kan ju säga att det gick rent ut sagt, åt HELVETE.
hoppas verkligen på att få ett G.

medans jag försöker knåpa ihop några rader här så laddar jag in ny och frän musik på min, ja, suuuuperfräna mobil, weey, bra eller vaddå. i morgon är det fredag och man kan ju inte annat än att gilla det (Y) vi har svenska på morgonen och även lite so, sen jäklar så ska vi bada oss blöta, nejmen, vi har hälsovecka tydligen (?) visste inte om det förrän veckan började men. så vi ska alltså bada, kommer tillbaka till bilden och apropå bilden så måste jag göra min bilduppgift -.- skriva om en konstnär eller nån annan människa känns inte som nån höjdare men, får göra så gott jag kan!

om ungefär en timme börjar SM-final numero 5, jippiejahoo! i går vann djurgår'n och sötnosen avgjorde, man kan ju inte annat än älska't. men i alla fall back to buisness. alltså att försöka skriva bilduppgiften ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0