love me, love me say that you love me, fool me, fool go on and fool me.

ligger nerbäddad i min säng och tittar på film, var tvungen att åka hem från skolan i dag pga att jag mådde piss, halsen är äcklig och jag orkar inte ett skit. har redan druckit upp mitt te så nu är det bara halstabbletter som gäller för min del. jag fick i alla fall med mig matteboken hem, så om jag orkar lite senare ska jag väl göra några tal, som jag mår nu blir det nog inget alls men men. tittar på sex and the city the movie, haha, den är faktiskt ganska rolig, jag gillar den i alla fall. nej nu ska jag ägna mig åt att bli frisk. bye.

grattis också till min mor och till narin, som båda fyller år i dag. Grattis Grattis. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0