just a small town girl, living in lonely world.

i dag är det söndag, vilket betyder att det är skola i morgon, och usch vad jag hatar det, längtar bort från långsjö och hela skiten ! men, får väl stå ut i ca 2 månader till innan det älskade sommarlovet.

i dag har jag varit ute med min syster och hoppat studsmatta, haha, träffade också våra grannar och dom hade tydligen sagt att; " nu är det verkligen vår, tjejerna är ute och hoppar studmatta". det är dock sant, för det känns verkligen som vår. åkte även med syster ut när hon övningskörde, så då blev det in till norrtälje och handla lite.

nu ska jag sätta min älskade nya mobil på laddning och sen titta på mitt favorit program WIPEOUT :)
vi synes och höres! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0