if today was your last day.

här sitter jag och är onödig, borde VERKLIGEN plugga, men tror ni att jag ens har öppnat boken? nejdå, jag sitter istället inne på fb och difhockey, tittar även lite på halv åtta hos mig, inte det bästa programmet, men vafan, jag är slö!

skolan i dag gick bra, onsdagar är alltid ganska fullspäckade, så det var även den här onsdagen också.
men skolan är i full gång och jag orkar verkligen inte mer, men har ju inget val. känner att dom nationella proven som är kvar kommer gå åt helvete och jag har inte heller fått veta om jag kommit in på mitt gymnasieval ännu, det hoppas jag dimper ner i brevlådan snarast möjligt.

i morgon är det torsdag och då har jag matte, so, spanska, idrott och elevens val -.- jobbigt, min mor åker även till berlin i morgon och jag är en aning avundsjuk, skulle göra vad som helst för att få åka utomlands, eller iallafall bort från min vardag.

nu ska jag iaf försöka titta igenom lite saker i matten så att jag möjligtvis kan något på nationella iallafall.
OHJUSSTE, I MORGON BÖRJAR FINALSERIEN MELLAN DJURGÅRDEN-HV71, HOPPAS DJURGÅRDEN VINNER SM-GULDET I ÅR, DET ÄR DOM VÄRDA. J A G Ä L S K A R D O M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0