hey,soul sister, hey there, mister mister on the radio.

även denna dag har jag tid för lite bloggande, eller egentligen inte men.
det är måndag och det har faktiskt vart ganska fint väder hela dagen, det gillar vi. den här dagen har faktiskt vart ganska grym om jag får bestämma. blev klar med min livdel på balklänningen, det gillar jag massor med mycket. sen har jag byggt lite på min bil, den kommer bli grymmast. på en rast lånade jag och några till ett hopprep och det slutade med att hälften av alla nior(?) typ, hoppade hopprep tillsammans, man kan ju säga att det var en aning roligt. efter skolan begav jag mig av till norrtälje, där träffade jag min syster och vi rushade ner på stan grabbade tag i den första bästa present till mamma, vi betalade och sen åkte vi hem med bussen. sen jag kom hem har jag faktiskt skrivit typ en halv sida på min fina bilduppgift, gick faktiskt hyfsat bra. har också ätit mat, yummie. så här road är jag nu, så nu blir det duschen och sen blir det väl antagligen tv;n eller så kanske jag ska sätta mig och läsa en bok? ja, varför inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0