for you i will

hej alla glada och ledsna !
nu är det söndag kväll och jag ska alldeles snart stänga av datorn för att försöka somna något sånär tidigt.
denna helg har jag faktiskt inte gjort så mycket, i lördags var jag in till norrtälje med min mor & far, senare var det hockey som gällde och sen fick vi besök av farmor och farfar.

i dag har jag vart ute ungefär hela dagen, vi har städat lill-bilen, klippt ner en massa buskar/häckar, vårstädat smul-buren och lite annat, grannbebisarna kom upp en sväng och dom är helt underbart söta :)
vi sextiden åkte vi till familjen freij och fikade och firade kusin och faster som fyllde år för lääääänge sen.
åkte efter det besöket hem och tittade wipeout.

i morgon är det måndag och det betyder skola, så nu ska jag stänga av datorn.
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0