du är allt jag nånsin drömt om.

i dag är det lördag och det har vart helt underbart väder heeela dagen. mysigt :)
dagen började med att gå upp vid halv tio-tio någonting, för jag, matilda och jennifer hade bestämt att vi skulle bada, och visst badade vi. det var jätte trevligt, och vi fick trots allt ganska mycket motion, och vi ska inte snacka om hur mycket skratt vi fick oss. jag hade i alla fall en supertrevlig dag med dom trevliga människorna.

vid halv två-två tiden ringde jag mor min och då hämtade dom moí. väl hemma blev det mys med kaninan och alex på studsmattan, mat åt vi också och klockan halv fyra, var det dags för hockey, sjätte SM-final matchen och det blev tyvärr den sista ;( djurgården vann inte SM-guldet i år, tråkigt nog gick det till HV, men men. vi kommer igen nästa år.

sitter nu och väntar på att millenium ska börja, det är just nu speedway som rullar på våran tv, det gillas.
men i alla fall, har haft en trevlig dag hela dagen och nu ska jag återgå till tv.




vi är djurgår'n, vi är djurgår'n, super djurgår'n, ifrån stan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0