don't stop belivin', hold on to that feeling.

nu är jag hemma efter den första dagen i skolan /:
det gick väl bra och väldigt fort, borde egentligen plugga matte, har nationellt prov på fredag -.- ucsh, det kommer gå åt helvete känns det som för tillfället, men jag hoppas på att klara av det.

nu sitter jag och glor på tv, syster min kom hem för en stund sen med ett minneskort som hon så snällt hade gått och köpt åt mig ;) ska fråga henne om hon vill ut och hoppa studsmatta om en stund.

i morgon är det tisdag och jag och min kära vän louise ska ha elevledd lektion i idrott för 1-2;or, hoppas att det går bra, kan ju trots allt höja betyget i idrott och det tackar man ju inte nej till direkt. sen så flyter väl dagen på och vi har några vanliga lektioner ma,so,eng m.m sen så har vi hk, jag, louise och matilda ska då hålla på med tvätten -.- roligt eller inte. 

nej, nu ska ska jag masa mig in till min syster och prata med na' sen blir det väl att gå ut i det underbara vädret, runt 10-15 plusgrader och sol, det är helt enkelt VÅR! snacka om att jag älskar det. jag ska njuuuta, helt enkelt :)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0