det finns en plats dit tanken når när dan är lång och natten svår.

klockan är runt tjugo över tio och jag är riktigt trött.
dagen idag har iaf vart riktigt jävla najs om jag får uttrycka mig så. det började med svenska, det var väl helt lugnt och vi gjorde lite frågor till några texter, sen hade vi so i ungefär 40 minuter innan vi fick gå ner till matsalen och äta, ugnspannkaka, mumma! efter maten bar det av till badhuset, trevligt trevligt,
badade typ i en halvtimme(?)
vi kom tillbaka till bilden och sen slutade vi tjejer, tog bussen hem och här har jag vart hela eftermiddagen/kvällen.

i morgon bär det av upp till rimbo igen för att bada med sötbönorna jennifer och matilda, mys på högnivå.
men i alla fall , dags att stänga av den här elektroniska saken och sova, behöver det ganska mycket kan jag ju säga.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0