why do i keep running from the truth , all i ever think about is you

tjeniiiis!
jag är dålig på att blogga XD men iaf nu sitter jag här och ska skriva.
i fredags gick jag först i skolan, usch på det. ick iaf VG på SO provet, jag fick 36 poäng & om man fick 38 skulle man få MVG så det var lite surt, men men (; åkte sen hem & vidare tilll norrtälje! :)
OCH TUR SOM JAG HAR SÅ FIXADE JAG PRAO ! det var väldigt kul :)
+ att jag fick på det ställe där jag ville helst va ;) hjade liksom inget reservställe.
efter det så gick vi & shoppa lite, sen åt mamma,jag & alex på kina, smaskeeens ;)
efter det kom pappsen & vi gick på bio. sommaren med göran, den var riktigt skooj.
i lördags var jag först hemma & sen på kvällen åkte vi in till norrtälje & åt middag hos några vänner.
vi spelade fotboll & kollade på edward scissorhands , den är bra.
i går var jag hemma & så passade jag albin & wilgot , det var väldans roligt.
kollade också på systers match, det gick inge bra.
åkte sen upp till rimbo & handlade & sen tittade jag på ensam mamma söker.
i dag har det vart skolan, hk , gjorde blåbärsplättar :)
no, gjorde nåt knäppt xD
eng, glosor & sen jobbade vi själva
sp, jobbade i nåt papper & lyssnade på nåt
syslöjd,, som vi inte har alls mycket :@ jag kommer aldrig hinna klart :'o
men iallafall, nu är jag hemma, funderar på att baka, fast tror jag lagar pannkakor till middag ist :)
ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0