Mitt knä lever sitt eget liv :(

en ny dag !
jaha , i går hade jag inte tid att blogga eftersom jag först var i skolan. då hade jag jour med matilda & antonia :)
sen kom vi tillbaka till musiken & då var jag tvungen att redovisa min musikläxa.
sen hämtade mamma mig i skolan , skööönt!
vi kom hem & då kom jocke & träffade pappa , det blev lite fika sen åkte vi in till norrtälje.
kom till elgiganten & handlade dammsugare & lite små saker.
gick ner på stan & pratade med farmor om vad vi skulle köpa till farfar eftersom han har fyllt år i veckan, så grattis till honom :). vi hittade till slut en present & vi skulle hämta min syster vid roden.
mamma & jag  gick ur för att gå in & titta på skolan eftersom jag troligtvis ska gå där nästa år.
väl ute i bilen känner jag bara hur knäskålen hopper ur led. så ja , jag ramlar ner på marken & försöker vrida tillbaka den , & till slut får jag tillbaka den. när jag reser mig upp, ilar det i hela jävla benet, det var INTE kul.
sätter mig i bilen väldigt förtvivlad. alex kommer & vi åker & hämtar pizza för att sen åka hem. äter & sen åker vi till farfar & grattar honom. där är det rätt så trevligt & vi skojar runt med emil & danne. vid halv elva åker vi hem.

idag!
jag har vart haltandes i rimbo & handlat. åkte senare upp till fotbollsplan för att titta när F-95 spelar mot väddö. dom vann. & jag fick låna mickis systemkamera :D vilket jag gillar mycket. sen har jag inte gjort så mycket mer än att spela GH & PES (Y) har också ätit utsökt mat och läst ut boken "Räcker det om jag älskar dig?" & den var JÄTTE bra. ojusste , jag kommer inte spela mer fotboll, vi pratade med anders & jag kommer inte kunna spela med mitt knä längre :( men jag kommer nog få börja med sjukgymnastik & gymma några dagar i veckan. jag hoppas verkligen att det blir bättre snart.
jag sitter nu och tittar på hockey , sverige ligger under :( buhu , inte kul.
sen är det VM-kval i fotboll , sverige-ungern. tyvärr så är inte min sötnos marcus berg med i startelvan :(:(:(:( det är väääääldigt tråkigt.
man får hoppas på att dom vinner.
men iaf det var allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jamen hallå Vilken match svenskarna gjorde!!!! High five! Nu spöar vi skiten ur Malta på onsdag.

Vill ditt knä ska bli BRA!!!

Mums mums.

2009-09-06 @ 13:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0