tröttare än vanligt

hej alla glada & ledsna !
sitter nu här med systers dator. tittar lite på tv med alex och så sitter jag ju & försöker få i hop några rader här.
det går som det går.jag sitter också & lyssnar på takida - the things we owe , den är superbra!!  
i dag i skolan hade vi först tre & en halv timmes lektioner i samma klassrum med samma lärare, det är väääääääldigt jobbigt. efter det hade vi lunch & sen en väldigt låååång engelska lektion, fast typ halva lektionen lekte vi nån lek.
hade efter det hemunskap & då var jag med matilda, vi gjorde knäckebröd, det var jätte gott faktiskt, trodde inte alls att det skulle vara gott.
sen slutade vi äntligen & jag & alice gick till busstationen & duktiga som vi är höll vi på att missa bussen, hoppsanhejsan. men vi hann med bussarna i allafall.
åkte hem & nu sitter jag är här & är hur trött som helst !
ska snart käka lite mat & sen blir det väl tvn.
har inget jag behöver plugga till heller, suuuuper sköönt.
ska till tanläkaren i danderyd i morgonbitti också -.- usch jag orkar inte, men det är sista gången så.
jag kommer då senare till skolan så ja. hinner tillbaka till matten tror jag.
men nu ska jag fortsätta titta på tv.
ciiiaooo (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0