time för idol! :)

hejsan everyhopa!
ska kolla på idol nu & jag har redan min favorit !
han kan inte bara sjunga, han är söt också!!!!!
men i alla fall, skolan i dag har vart.
var ju i danderyd i morse & gick till tandläkaren, det gick bra & det var sista gången jag nånsin ska vara där nu !
usch såå glad jag blir. men det hade ju vart någor rån i stockholm eller nånstans i närheten av stockholm & gud vad det kryllade av poliser & polisbilar överallt.
hade orientering på jumpan & vi skulle lära oss hur en kompass funkade, det var inte så jätte svårt.
åkte hem med sena bussen, har sen städat lite i mitt rum & tittat på teve.
men som sagt , nu ska jag kolla på idol & hoppas verkligen enormt mycket att mårten klarar sig vidare.
heejdåå! :)

(lite dålig bild, men iaf han är suupersööt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0