skola,skola & ännu mer skola!


trudelutt!
har inte bloggat på några dagar eftersom skolan tar VÄLDIGT mycket tid -.-
jaja , det lugnar väl ner sig nån gån men iaf. Skolan i dag var väl helt okej.
första lektionen hade vi so, david pratade bort ungefär hela lektionen & det var ju "bra".
hade sen no & då skrev jag klart min uppgift om kometer,asteoridetr & meteoriter, vilket är väldigt underbart skönt, har liksom redovisning på fredag, men det går väl bra hoppas jag.
hade också matte & jag hade gjort klart dom sidorma man skulle vara klar med & det var också jääätte skönt.
vi har liksom mattediagnos i morgon + lite glosor i spanskan -.- uschabuscha !
har också haft svenska efter lunch, kollade på en film, den var väl okej & det var Gary Sinise i den vilket jag tycker var lite coolt, eftersom jag bara har sett honom i CSI NY x). efter svenskan hade vi jumpa , viskulle göra lite valfria friidrotts grenar , det gick ju som det gick. sista lektionen hade vi spanska -.- det var inte kul.
åkte sen hem & nu sitter jag här , fast jag borde egentligen plugga både so & matte.
 hadetguldfisk ! :D:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0