sjuk /':

hallooooj!
tittar på teven nu, vi zappar mella idol & aik-djurgårn.
djurgårn ligger under med 2-0 & fyfan vad jag hatar aik. det finns inget värre lag.

men i alla fall, nu är jag sjuk & det är inte alls roligt, jag har typ scharlakansfeber -.-
usch för det, jag vill verkligen inte vara sjuk nu, den jobbigaste veckan i skolan & allt.
missade orienteringen i dag, blää, i morgon kommer jag inte heller få gå i skolan.
 
hoppas på att gå i skolan onsdag i alla fall, vi har matteprov på torsdag så jag måste få min mattebok.
sen är det ju marknad på torsdag också, vi får väl se om jag kommer kunna & orka gå på den.

aja , nu ska jag göra nåt vettigt, bajbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0