s u p e r s t a r s & s p e e d w a y

helloj!
jag sitter nu & tittar på superstars, det är faktiskt väldigt roligt.
snart så är det speedway GP, det är också massvis med roligt.

i dag har jag vart hemma hela dagen, skulle egentligen träffa flickorna i dag, men tyvärr så kunde jag inte komma till rimbo & inte hem heller så det är inte så roligt ;/
men sånt är livet.
jag har hunnit städa mitt rum & dammsugit, mamma , alex & jag var också på promenad på förmiddagen.
jag har också läst i boken "Glappet" , den är rätt bra , men också väldigt trög.
tittade på twilight också, man vill ju verkligen titta på new moon snarast möjligt & stackars matilda som har väntat i ett år nästan.

men nu ska jag fortsätta titta på tv m.m
hejsvejs ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0