marcus berg är kung !

tjabatjena!
dagen har gått supermegafort. hade först mattediagnos, det kändes som det gick rätt så bra men man vet aldrig.
vi skulle ha haft so efter det men då kom det en männsika och pratade om gymnasieval m.m , usch det känns så stort :S jag har inte direkt funderat på vad jag ska gå förrän för några veckor sen, jag får nästan panik.
jag tror iaf att jag kommer gå på roden, men vem vet , jag kanske ändrar mig till slut.
men efter att hon pratade hade vi spanska och josé var riktigt rolig idag XD vi hade glosor också, hoppas det gick bra. hade lunch och sen jumpa. på jumpan hade vi orientering, det var väl okej? antar jag.
hann med tidiga bussen hem också , vilket bvar skönt eftersom annars hade jag behövt vänta i typ 1 timme & 45 min. ska snart börja plugga.
måste ju också nämna att sötnosen marcus berg gjorde mål i går mot malta, eller det tog på en maltaspelare och in i mål. snacka om att jag blev överlycklig !!
men sverige spelade för övrigt inte direkt bra och malta lunde lika gärna ha vunnit eller så kunde det ha blivit oavgjort men iaf. dom vann med 1-0 och det är det viktigaste.
OCH BARA FÖR ATT MARCUS BERG ÄR SÖT SÅ BLIR DET EN BILD  PÅ HONOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0