hemma ! :)

tjooooflööööjt!
nu är jag hemma. skolan har gått bra, hade först svenska & då tittade vi klart på filmen & så skulle vi göra lite frågor till filmen. hade efter det so , gjorde klart kunskapskraven på judendomen, prov på onsdag, hoppas på att det går bra :). lunch efter det & sen musik då det var lite fler redovisningar om instrument & sen lekte vi.
sista lektionen hade vi redovisning på no:n , det gick väl okej, kunde ha gått bättre , men det kunde också ha gått sämre. men jag är nöjd ändå.
efter skolan åkte jag in till norrtälje & gick till mormor & morfar, där mamma var. var där en stund & gick sen till synsam eftersom syster skulle på koll. det blev läsglasögon för hennes del, hon har med sig fyra skit snygga par glasögon hem & ska välja. efter det gick vi till pizzeria arena & beställde mat & åkte sen hem. vi åt & efter det blev det idol-tittande , det är skoj. tittar nu på kändisdjungeln , får se om det är kul.
i morgon ska vi nog åka till ikea, det ska bli roligt eftersom vi ska köpa lite saker till mitt rum!
hadetbra!
sötnosen min på bild !


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hatade musik redovisningen :( Men betyget på No:n var toppen XD <3

2009-09-11 @ 21:25:32
URL: http://emander.blogg.se/
Postat av: Madde

Gulligaste husdjuret någonsin, va?

2009-09-22 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0