jag är glad , alltid lika glad !

tjaaba!
har inte bloggat på några dagar, har haft fullt upp mad att plugga till so provet som vi hade i dag -.-
det gick faktiskt förvånansvärt bra? men iaf det var om judendom , suck.
har också matteprov i morgon , usch fy & blä ! matte är jobbigt.
 i går var jag först i skolan & allt gick bra , gick ner sen till stationen med frida & en massa fler.
frida skulle nämligen följa med mig hem, vi hade apkul!
vi spelade guitar hero, buzz & sjöng singstar.
+ att jag skrattade så att jag nästan fick kramp, höhö & frida fick damp när vi körde fotboll.
vi var också ute på promenix & så hoppade vi studsmatta :)
vi kollade också lite på idol innan hon åkte hem.
TACK FRIDA NILSSON FÖR ENROMT KUL DAG ! vi måste göra om det snart så jag kan ge dina kossor namn.

 

skolan i dag har gått bra :) måste nu plugga matte , men ska istället sjunga singstar med min syster.
så heejrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0