man kan blogga eller inte blogga?

och jag är den som inte bloggar? haha
jag är riktigt seg med att blogga, fy på mig ! !
det har ju hänt en massa sen jag skrev det sista inlägget, jag har börjat praoa t.ex!

jag praoar alltså på norrtälje zoo & det är såååå mega roligt.
jag har fått göra en massa olika saker & jag är supernöjd med att praoa där!
ska praoa där i två veckor & det är sista dagen i morgon, vilket jag tycker är jätte sorgligt :(.
men somsagt, jag har det underbart !

jag har också fyllt femton år, woohoo! äntligen eller nåt?
fick pengar, presentkort m.m & det bästa var nog wii sports resorts , hur jäkla roligt som helst ! hööhöö.
jag lovar det är riktigt kul. på min födelsedag åt vi kina mat & gud så smarrigt det är, hihi.

& nu i helgen så kommer johanna & evelina & hälsar på & det ska bli mega kul!
träffade dom senast förra året & det är väääääldigt länge sen.

sen har det väl inte hänt så mycket mera i mitt liv.
tack&hej leverpastej! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0